@ Andreas

Hello sötisar.                          

NU:
Är jag hemma hos andreas och vi har precis käkat, pannkakor. De var supergott faktiskt eftersom jag inte ätit speciellt mycket.. :( Jag har typ varit nervös hela dagen, don't know why. Iaf efter lunchen drog jag till tandläkaren. Mihi secrets ;) Nej men sen drog jag till Andreas place och käkade och nu  sitter jag här vid hans pappas dator :)

KVÄLLEN:
Är ännu inte så planerad, kanske träffar någon kompis eller är hemma och tar de allmänt chill. De får vi väl se lite senare. Jag bestämer gärna inte innan vad jag ska göra innan. Jag hittar väl på de som faller mig in :) Mihi, maybe att vi taggar to sickla men de är inte direkt säkert.

IMORGON:
Imorgon börjar dagen med mediaproduktion, öken tråkigt om jag får säga de själv. Vi håller på att göra filmer och vinnare ska visas på filmfestivale.. ;) De positiva är väl att jag kommer sluta tolv :D Happyface? Ja. Men sen finns de ju någon som heter otur.. Att man har utvecklingssamtal klockan fyra så man måste åka tillbaka till skolan för att ha ett möte som kommer gå åt skogen. Fast o andra sidan verkar ingen av mina föräldrar veta om de.. Ska jag säga de till dem? Nej. Mihihi fett synd.

PUSSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0