Jag saknar dig, finaste.

Vart är min bästavän? Jag saknar dig så jävla mycket. Tiderna vi hade tillsammans var oslagbara. Du kommer alltid att betyda allt för mig, jag vet vi har glidit ifrån varandra men jag kommer aldrig aldrig aldrig glömma dig älskling. I sommar då jävlar säger jag bara :) Du vet själv! Vi kommer ha så jävla kul när vi åker. Jag kommer aldrig glömma våra minnen.. Jag har aldrig garvat så mycket som jag gjort med dig.

När vi välte hängmattan tillexempel:
 Jag han springa ur den innan den föll till marken och paja. Men du satt kvar i den HAHAH Sen skulle vi hinna bygga upp den innan någon såg. Vi välte den säkert tio gånger till efter att vi byggt upp den också ;) Och Lisa och olle satt och spana på oss i fönstret hela tiden.. ;)

Sopptunnorna:
När vi cykla omkring på landet och välte sopptunnor med cyckeln och jag ramla av. Så fail. Sen när alla soppor ramla ur sopptunnan och du garva och la dig mitt på vägen HAHA.  

Snygga killar i en kanot?

Sen var de ju den gången när vi satt på bryggan och sminka oss..? och vi ser en kanot glida förbi ungefär 100 meter ifrån ;) Vi ba ni är så snygga och allt, fyfan vad pinsamt! :$ De värsta väl väl att de var grymt jävla fula.

De här är bara ett fåtal minnen jag har med dig bästavän. Jag skulle kunna rabbla upp minst 100 till.
Jag älskar dig så jävla mycket Nina Johansson! : Love:


BÄSTA VÄNER FÖR ALLTID!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0