Min helg.

Fredag:

Jag och Andreas hem till en kompis :D kommer bli awesome att träffa lite folk och vara sociala. Fast har no idea hur man åker, men de är därför de är bra att sl.se finns annars hade vi haft lite problem, hehe! :) Long time no see skulle man väl kunna säga. Efter de drar vi hem till mig eller Andreas de får vi se senare, vilket som är närmast :)

Lördag:

Vi sover förmodligen bort halva lördagen sen drar vi väl ut och hittar på något roligt och sen drar hem och kollar film och myser :) Men somsagt så har vi inte bestämt än de återstå att se ;)

Söndag:

Söndag kommer bli enn slapp dag. Jag gillar inte söndagar alls, de känns bara som man går och väntar på att de ska bli
Måndag, skit tråkigt tycker jag :( Men men inte mycket man kan göra åt den saken, så de blir väl dra ut träffa lite folk hem, kolla film eller något, och senare sova.

De är väl ungefär de som jag har planerat för helgen, inte mycket direkt men iaf bättre än inget :)

PUSSAR!




Kommentarer
Postat av: VIKTORIA

Är det bra mellan dig och Andreas nu :)?



http://emeliesvarven.blogg.se/2011/march/finalister.html#comment rösta på nummer 9 är du snäll :) Puss!

2011-03-11 @ 22:42:03
URL: http://vickelorian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0