Mr. Bean!

Hej!

Nu sitter jag och såsar framför dator, efetrsom de inte finnns särskilt mycket annat att göra. Jag och andreas kollade på Mr. Bean semester. I vissa lägen kan man inte bara låta bli att skratta ;) Om ni INTE sett den så kolla, den är fett roligt, eler seciellt om man har min humor ;) Jag fick mig iaf ett par ordentliga skratt :) Andreas garva också men mer åt mig  än åt filmen..
Jag tror faktiskt jag ska sova nu, hehe tråkigt jag vet men har jag något annat för mig? Nej.. Sen är de väl bara bra ifall jag inte sover bort hela morgondagen.. ellerhur? ;)
Jag kanske skriver ett till inlägg lite senare, de beror väl på om jag somnar eller inte.

PUSSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0