Söndag

Hejsan!
 Idag är de Söndag, för mig veckans tråkigaste och segaste dag, eftersom de känns som man bara väntar till Måndagen ska börja. Men de finns väl en mening med de :)
Idag har jag varit på min och Roxys extra teater, de är därför jag inte skrivit så mycket, men nu är jag hemma och kan blogga mycket.. ;) Teatern var lyckad, tills viss del.. Men de var från elva till fyra så därför är de ingen träning iimorgon, som de brukar vara .. :( Sadface :(
Vi ska dra till Andreas mamma imorgon och äta middag, sen ska jag möta upp Roxy i Sickla :) Kommer bli kul. Men de är väl de som hänt idag. uppdaterar senare sötisar :)
PUSSAR!


Kommentarer
Postat av: Carro

HAHAH ofta du oxå kolla på antik.. XD<3

2011-03-14 @ 11:15:14
URL: http://carroarstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0