STOCKHOLM TOP GYMNASTICS

Omg jag saknar STG fan fan fan, de finns inte ord för hur mycket jag skulle ge för att börja där igen. De var fan bästa tiden i mitt liv. Alla vänner, alla träningar, alla uppvisningar. Som sagt, de finns vissa saker som jag ångrar i mitt liv.. Varför..!? Jaja i guess life goes on.. Saknar de som fan iaf.
Jag minns när vi stod där, på mattan och skulle göra vårat nummer, hur vi var glada, hur de kändes som tiden stannade. De här kan kännas överdrivet men de var de inte, inte för mig, jag minns de, jag mins allt. Jag minns känslas jag hade sent på lördagkvällarna, att jga inte ville somna eftersom jag skulle till träning dagen efter.
Jag kom ihåg hur pappa väckte mig på söndagen klockan tio för att jag skulle byta om och han skulle skjusa mig till träningen, hur jag verkligen inte ville, att jag sa " Jag har ont, jag mår inte bra " Jag gjorde allt för att slippa gå dit, Jag gillade inte mina träningar ibland. Men än sak vet jag helt säkert. Jag ångrar aldrig att jag gick där.
Aldrig aldrig aldrig.
Jag önskar jag fick chansen att börja igen, de klart jag KAN, men de kommer never ever bli samma sak som de var för mig då. Fan var jag ångrar.
Jag minns att jag sa till mina päron att jag ville sluta, hur besvikna de blev, de fattade att jag kunnde blivit bra, att jag hade talang. Men de fattade ju inte jag. Jag var ju så inne i mitt. De kunde ju inte tvinga mig så jag slutade.
de är först nu, ett tag efter som jag fattar, som jag inser, mitt misstag. Hur kunde jag vara så dum att jag inte fattade de då, varför litade jag inte på när folk sa att jag kunde blivit riktigt bra. Jag har sagt flera gånger att jag inte ångrar någonting jag gjort i mitt liv, att allt har en mening. Men jag ljög. jag ångrar de här, de finns ingen mening med att sluta, jag förlorade bara. Jag ser ingen som helst mening med att sluta men nu gjorde jag de.
Jag ville bara få ur mig de här, ville bara säga till er. Sluta inte på en sport för att ni inte orkar, gör för guds skull inte de, de kan ju bli som i mitt fall. Ni kanske har talang, varför kasta bort de för att ni hällre sitter hemma och är inne på faebook..!? Varför? Jag säger inte att ni gör de, jag säger bara till er att inte begå de misstaget för de är verkligen inte kul. Att slänga bort de ändå som man är bra på för att sitta hemma eller göra något annat är bara synd. Som sagt ville bara tipsa er.
PUSSAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0