The day of mine!

Jag vaknar klockan åtta och springer direkt till bussen, medans älsklingen låg kvar i sängen :( Sen direkt när jag hade gått ut så är han inne på datorn man ba jaha.. sov?
Sen hade vi matte i tre timmar och webbdesign lika länge.. :( De var inte kul men skönt att denna dag är slut i stortsätt. Jag gillar inte Onsdagar. Sen drog vi hem till Andreas mamma och åt middag och jag stannade kvar där medans Älskling åkte och träna sen när han kom tillbaka drog vi hem till honom och han duscha medans jag satt vid datorn och lekte med hans vovve :)
Efter de drog vi till ug och chillade där sen åkte vi hem och ska nu kolla Big Brother.
Vi hörs senare!
PUSSAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0